Idag

Idag vet jag inte om jag kommer hinna rida eller göra något med hästarna överhuvudtaget. Vid 2 ska jag åka iväg till min terapeut för ryggen och sen ska jag iväg på valborgsfirande, så det får helt enkelt bli imorgon istället! Igår red jag i alla fall Luna i westernsadeln i sommarhagen. Fokuserade mycket på rösthjälperna, vill att hon ska kunna stanna när man säger "ptroo" men hon har inte förstått att hon ska göra halt än utan det funkar bara i galopp och främst i trav än så länge.
 
Det här får bli ett kort inlägg och ni får räkna med att det blir ursel uppdatering idag!
Edit: Får se om mitt nova bett som jag köpte för några dagar sen kommer idag, jag får hoppas på det annars kommer det inte fören på fredag. Hoppas även att Crazy ska gilla det.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback