Mitt minne är kort

Kom på att jag även skulle svara på en kommentar!

Svaret lyder såhär: Luna står uppstallad i Nyköping hos Sofie och kommer ridas av henne i dressyren och markarbetet. Jag kommer förmodligen inte hinna rida Luna speciellt mycket eftersom jag måste stanna på skolan över helgerna så mycket som jag får för att ta han om Crazy. 

Självklart kommer jag sakna Luna och jag kommer åka till Sofie någon gång ibland och rida och eventuellt hoppa Luna, så att hon håller igång det också. Men Luna kommer framförallt tränas i dressyr och grundläggande arbete, vilket gynnar hoppningen. Sen när hon kommer hem på somrarna för sommarbete så får hon såklart följa med till Wanja-lägret precis som i år och ridas och hoppas där utav mig. Men det är tänkt att hon ska stå hos Sofie under vinterhalvåren då jag bor på skolan och då kommer jag inte rida henne alls mycket!

Jag har fullt förtroende för Sofie och jag vet hur noggrann hon är med allt så jag känner mig inte ett dugg oroad för hur Luna kommer ha det. Hon kommer få det superbra! 






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback