Snaaaap

Senaste tiden har pengarna gått till mig själv och hunden. Nu börjar jag bli extremt sugen på att köpa hästgrejer igen, får aldrig nog! Har kollat runt på lite snygg utrustning som jag gärna skulle lägga pengar på om jag har några (hsha, fattig?). Jag tycker jättemycket om outfiten jag hade på Luna igår, som ni ser på föregående inlägg;
 
Gold medal schabrak
Brösta med martingal
Dyon the differense
Gummityglar + nova bett
Lippo fazzino sadel
 
Men något som jag tror skulle sätta extra snyggt intryck på luna och mig vore detta:
 
 
 
 
Skulle inte tveka att köpa detta om jag vore rik! Så sjukt snyggt och funktionellt. Sen skulle jag inte heller tacka nej till PS of swedens snap-on martingal!





L

Häftiga tyglar! Hoppas det går bra med körkortet!

Svar: Jag pluggar på, så ja hoppas det :)
Crazy lady

2014-08-04 / 00:24:21

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback