Nu är jag nog tillbaka

Har fått lite motivation till att skriva här igen, nu när det blir mer och mer med hästarna. Detta är ett tidsinställt inlägg som jag skrev igår kväll för just nu är jag nog i stallet och fixar i ordning för att strax åka iväg till sadelutprovaren. Det är ju snart dags för ridläger och jag hade tänkt att deras ridscheman fram tills dess kommer se ut ungefär såhär:
 
Luna
Onsdag: Hoppträning hos Wanja
Torsdag: Rida en promenad för att bli av med ev. träningsverk.
Fredag: Rida ett lite hårdare pass på åkern. Försöka samla ihop henne mer.
Lördag: Åker iväg - Vila
Söndag: Kommer hem, fixa inför ridlägret - Vila
Mån-Fre: RIDLÄGER!
 
Crazy
Onsdag:
Vi har förhoppningsvis en ny sadel - Rida lite på åkern i alla gångarter.
Torsdag:Vila
Fredag: Trimma på åkern
Lördag: Vila
Söndag: Vila
Mån-Fre: RIDLÄGER!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback