Ångest

Ber om ursäkt, just nu är verkligen inte bloggen på min prioriteringslista. Har hänt otäcka saker i mitt liv idag som resulterade var tvungen att åka in till akuten. Har haft alla kategorier av ångest, panikångest och dödsångest hela dagen. Det är inget hästrelaterat. 

Alla hästar står i sommarhagen och har det gott, Luna ska iväg till sadelmakaren imorgon. Hoppas att jag orkar ta mig upp ur sängen imorgon i allafall. Gonatt världen..

Mitt hjärta är ett stort svart hål just nu.




L

Men herregud! Låter jätteläskigt! Hoppas du mår bättre snart och att det inte är något som kan bli bestående... =(

2014-05-12 / 07:23:19
bota ångest

Jag hoppas att din ångest har minskat :)

Svar: Jo det har den helt klart, kommer i perioder :)
Crazy lady

2014-05-19 / 22:05:28
BLOGG: http://jmm.nu/lite-grann-om-angest/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback