Mycket att göra, för lite tid

Crazy har gått på halvfart i 2 veckor, har varit så himla stressad med allt. Framför allt med att inte hinna med vännerna efter skolan, det är typ det ända jag vill göra just nu (dock inte nu när det är lov, men annars). Att gå i skolan och va med vänner, hästandet har det varit dålig motivation på. De börjar dock komma tillbaka nu när jag är hemma och får göra lite som jag vill. Känner mig kvävd på det uppstallade stallet på Vreta, hästarna får bara gå ute 7 timmar och jag tycker det är för lite för Crazy. Men men. Vi ska till sadelutprovaren på onsdag och titta lite hur sadeln ligger nu. Tycker den ligger o rullar lite på ryggen på henne, hon har ju fått upp ryggen ordentligt nu när hon fått mycket mer muskler.

Lite blandade bilder från veckorna som gått sen senast: 









Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback