Äntligen har jag tid

Äntligen har jag lite tid för annat. Det var varit så himla intensivt med körlektionerna, har kört 4-5 lektioner nästan varenda dag. Det går framåt väldigt fort i alla fall och uppkörningen är på torsdag nästa vecka. Hoppas hoppas hoppppppasaaaaaaas jag klarar det för jag är så himla trött på dessa lektioner nu.

Imorse tog jag in alla hästar i allafall så de fick stå svalt, utan flugor och föugskydd. Har haft lite ångest över dom de senaste 2 veckorna men ite så mycket att göra åt. Körkortet måste jag ha innan jag flyttar till Vreta i vilket fall. Hade tänkt att börja sätta igång Crazy och Luna lite försiktigt nu efter ca 3 veckors vila/riduppehåll. (Har nog sätt hur dom har busat omkring i hagen;). Luna ska longeras och Crazy ska jag skritta lite på en åker/vägen. Sen sätter jag upp tider för ridpassen framöver när jag vet exakta tider för körlektioner och sånt.

Hästarna i veckan.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback