Luna på plats

Nu är Luna på plats på Varby Gård, inget sällskap just nu men det skulle tydligen komma några hästar nu ikväll så får hoppas att dem kommer snart. Hon var dock förvånansvärt lugn när hon fick sin nya hage+Box. Tycker det är suveränt med utebox med liten hage som dom kan gå in och ut i som dom vill på ridläger för på andra ridläger brukar hästarna bara få stå inne i en Box och det klarar inte mina av. I allafall inte Crazy, hon blir helt förtvivlad. Luna vet jag inte, hon verkar finna sig i det mesta, men ändå inte bra att stå i en Box dygnet runt.

Nu ska jag packa det sista till mig (vilket är två stora väskor hehehe) och sen dax att sova. Ska gå upp kl 6.30 imorgon för att slippa stressa. Satsar på att vara framme vid 8.00, vill helst vara där så tidigt som möjligt. Jag ska verkligen försöka blogga om det går, jag vet att det är otroligt intensivt på de där lägrena, jag har två hästar att ta hand om och dessutom är det väldigt dålig teckning där ute!





Anja

Hoppas du får ett bra läger, det ser ju ut som ni kommer ha fint väder i alla fall, haha! :D

Sv. Jaa verkligen!

Svar: Ja det är väldigt varmt och svettigt haha! :D
Crazy lady

2014-07-06 / 23:00:44
BLOGG: http://castarha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback