Funderar.. Men blir nervös

Efter den senaste träningen så har jag blivit mer peppad på att kanske starta en pay and jump med Luna. Ändå känns det allt för tidigt.. Knappt 2 månader har gått sen vi hämtade hem henne. Jag har ju i och för sig några träningar kvar innan denna tävlingen är. Denna start skulle jag så klart bara ta som en träningssak men jag gillar dock inte att jag aldrig har ridit på den här klubben innan, jag vet hur Luna är på nya platser och det går oftast bra men om det skulle hända något.. Jag vet inte heller hur hon är på tävlingstillfällen och jag som alltid är så otroligt nervös.. Vi får se helt enkelt! Min hopptränare frågade faktiskt mig i onsdags om jag har anmält mig till någon och då berättade jag att jag har avanmält mig från Albogas PayandJump.
 
 
Bilden är härifrån! 
Den sidan är förövrigt jättebra om man vill hitta en payandride/jump i närheten av där man bor. Jag kommer ha stenkoll på alla i östergötland från och med nu! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback