Läget

Tänkte kika in här och berätta lite hur det ligger till med Crazy och mig. Crazy mår prima, vi ska tävla i helgen på varby hos min tränare. Mig är det lite sämre med, visade sig att jag hade lunginflammation. Inte så konstigt att jag har varit sjuk i över 3 veckor nu.. 

Denna vecka har jag bara trimmat i paddocken, tagit 2 skutt och ridit ut 1,5 timma. Får inte anstränga mig så mycket. Är rätt nervös inför imorgon då jag ska köra hästtransport (med häst i) för första gången i hela mitt liv och dessutom är jag helt ensam så jag hoppas verkligen arter går vägen!

Men det var väl ungefär det jag hade att berätta, det kommer förmodligen bilder och filmer efter tävlingarna i helgen.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback