Vaccinering och sjuk matte

Jag är fortfarande förkyld efter typ 2 veckor.. Väldigt segt då jag inte varit sjuk på ett år innan den här gången. Hoppas jag bir frisk snart, hade tänkt att gå till skolan imorgon och på fredag sen ska jag försöka åka hem i helgen. Måste bara hitta någon som kan ta hand om Crazy så länge. Skulle behöva komma hem för att bli frisk, men sen tänker jag på körningen.. Köra bil 8 mil när man är sjuk och har haft feber är ju inte så himla bra. Aja.
 
Crazy vaccinerades igår, mådde så himla dåligt då så jag orkade inte göra något med henne innan veterinären kom utan hon fick vilodag istället. Ska se till att jag orkar motionera henne på något sätt idag, imorgon och på fredag så hon slipper stå hela helgen, bara på lördagen.
 
 


L

Krya på dig!

Svar: Tack :)
Crazy lady

2014-09-24 / 22:15:02

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback