Idag kommer bli en bra dag

Från och med imorgon eller Torsdag så kommer jag börja sommarjobba, helt otroligt. Känner mig som en 14 åring som ska få min första lön, för så är det också (förutom att jag är äldre, haha). Det är faktiskt första sommaren någonsin jag har ett sommarjobb. Jag ville alltid ha jobb när jag var yngre men då var jag för ung och nu har det bara lagts på is på grund av mitt mående, min skolgång samt hästarna. Anyway, då förstår ni i allafall om det kommer bli lite sämre uppdatering.
 
Idag står longering på schemat för både Luna och Crazy. Det får bli senare i eftermiddag. Nu har vi skickat iväg ett sms till sadelutprovaren, så får vi se om hon har någon sadel som kan tänkas passa eller hur hon tycker att sadeln ser ut att sitta.
 
Bild från igår, bara för att haha!
 


Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Vill tipsa om en bloggtävling jag har på bloggen där du kan vinna ett riktigt snyggt smycke med ett guldfärgat bett. Perfekt för hästtjejen! :D

2014-06-11 / 12:42:08
BLOGG: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback