Bilder från idag

Luna var jätte kul att rida idag, hon hade nog roligt hon också. Tänkte trimma lite, men mamma la fram lite bommar och ställde upp ett litet kryss, så jag varvade med markarbete också. Hon blev dock väldigt stark i slutet när det började bli lite jobbigt, därav ser jag ut som att jag håller på att skita på mig på vissa bilder..
 
I slutet släppte jag tyglarna helt och använde bara rösten för att byta gångarter och det var nog det roligaste idag tyckte Luna. Tyvärr fick vi inga bilder på det, för egentligen skulle vi gå då men gjord det lite spontant innan vi gick, så mamma hade redan lagt ner kameran. Imorgon ska jag nog testa att rida lite barbacka i ridhuset för att se om hon kan röra sig bättre, jag tror inte sadeln sitter så himla bra på henne längre..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Emilia

Jag har just nu en bloggtävling på min blogg och allt du behöver göra är att gå in på länken här: http://aramoemilia.blogg.se/2014/march/vinn-en-eskadron-grimma.html
Och kommentera så är du med om att vinna ett pris värt 459:-. Vad väntar du på? Gör de nu :D kram Emilia

Svar: Vad kul! Jag är absolut med :)
Crazy lady

2014-04-01 / 08:28:40
BLOGG: http://aramoemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback