Godmorgon

Idag är det Crazys vilodag, därför tänker jag rida på Luna (med westernsadeln så klart) men det blir inte fören senare ikväll. När mamma kommer hem sen så ska vi överningsköra så jag kanske är hemma vid 19.00. Som tur är så är det ju ljust ute till 21 nu, så himla skönt! Tycker inte ni också det? :D Btw så verkar det som att grannarnas nya häst är sjuk.. Jag har inte pratat med dom men när jag kom till stallet igår vid 21-tiden så stod dom och tog tempen på henne. Hoppas inte det är något hon har dragit hit bara..
 

Nu är det verkligen sommar och det var så himla härligt att rida i skogen igår, åh. Vill bara att åkrarna ska bli klara så jag kan rida mina vanliga skogsrundor och slippa gå på vägen så himla mycket!!
 
Jag och småfeta Crazy förra sommaren, innan skadan <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback