Hoppningen

Godmorgon!
Igår var jag och Crazy på varbygård och hoppade. Vi tävlade dock bara clearrounden, jag skulle ha efteranmält mig till 80 cm KM men jag kände att 8 hinder + 5 hinder omhoppning skulle bli alldeles för hårt för henne så jag nöjde mig med  vår 70 runda. Den gick Förövrigt väldigt bra, dock störde jag henne lite så att vi kom in fel på 2a hindret vilket gjorde att vi petade det hindret. Annars är jag så himla nöjd. Crazy känner när det är allvar, blir ett helt annat sug emot hinderna än om det är vanliga hoppträning.

Nu hinner jag inte skriva mer, ska ut i stallet och förbereda för att åka inväga igen. Idag är det dags för terrängen. Glömde tyvärr systemkameran på vreta så mamma har bara filmat med sin mobil hittills. Hon får filma med min idag så blir det någorlunda bra kvalité. Efter tävlingen åker vi direkt till vreta igen.





Josefin Pageryd - satsande hästbloggare

Hej fina du,
Du har tidigare anmält dig till '' veckans intervju '' hos mig. Jag har nu dragit igång det igen och tänkte bara höra om du fortfarande är intresserad? Hör gärna av dig till mig då så får du har kvar din plats på listan :)
Ha en underbar fredag och glöm inte bort hur bra du är!! Stor kram

2014-10-17 / 10:23:59
BLOGG: http://pageryd.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback