Crazy

Red crazy i paddocken idag och det gick så jäkla bra! Men så visade det sig att när mamma skulle fota så hade jag glömt att stoppa tillbaka minneskortet från datorn till kameran igen så det blev inga bilder. Det förstörde mitt humör totalt. Vet inte vad det är med mig, känner mig lättretad och bara det ändrade allt. Kan inte glädjas över hur fantastisk Crazy var på banan idag, bara på grund av det. Men men, det är väl så i perioder. 

Skulle ha ridit Luna idag med men eftersom jag blev på dåligt humör så kände jag att det inte var någon ide. Det är aldrig någon ide att försöka få ut något av ett Ridpass när man är sur, ni vet säkert hur jag menar! Man stör sig på småsaker osv.






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback