Longering

Igår longerade jag Luna precis som jag sa. Hon valde traven själv hela tiden, blev lite småirriterad på henne, men men. Hon har nog väldigt mycket överskottsenergi, så kan förstå henne ändå

Idag är det vila som gäller för alla, jag ska in till körskolan till kl 15.30 och köra en dubbellektion, sen ska jag kanske åka och äntligen göra min tatuering. Måste bara ringa dit och se om dom har någon tid först. Blir inte så mycket häst eller blogg idag, men imorgon kommer jag rida Luna och kanske även Crazy så då kan ni få lite nya fräscha bilder och inlägg!

Lägger upp en bild som vrider till det lite för de som inte håller på med hästar. Jag vet inte hur det är med er andra, men JO jag gråter HAHA, och är rätt säker på att andra gör det också. Har gråtit en gång när jag har ramlat av och då hoppade jag med Luna och hamnade i samma situation som personen på bilden. Vi hade haft typ 3-4 riktigt dåliga hoppträningar innan och Luna tar sats, taxerar, lägger benen på plats, ska precis hoppa och väljer att stanna mitt i hindret. Då brast det, haha.. Men det är min enda gång, sen har man väl tjutit efter ett dåligt Ridpass också, men det är en annan historia.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback