Massor gjort idag

Idag körde jag upp och fick godkänt!! Så nu har jag äntligen körkort! Utöver det har jag beställt en tid till tatueringen nu på lördag, så det också äntligen blir gjort. Har även hunnit med att rida Crazy en sväng innan vi åkte till skänningemarknaden. Crazy var helt wonderful som vanligt. Tog en lite längre sväng idag än igår, men bara ca 20-30 minuter skritt och trav. Går extra långsamt fram med henne nu så det inte blir några komplikationer med den gamla skadan. På tal om Crazy så kan jag avslöja en liten del av "hemligheten" som ni inte ska få reda på riktigt än, och den delen är att jag inte kommer få så svårt att hålla igång Crazy medan jag pluggar som jag trodde! Jag är otroligt glad och lättad över att få en stund till här i vårt korta liv på jorden med min själsfrände.
 
Imorgon planerar jag att rida en sväng på Luna, hon var ju så otroligt pigg igår så jag tänker låta henne "springa på" lite mer imorgon så hon blir av med lite energi i alla fall. Hon var helt normal i skritten igår men såfort det blev trav så var det som att sitta på en krutpaket och jag fick mig ju en ofrivillig liten galopptur då tillomed! Det är ju alltid en fin överraskning ;) 
 
 


L

Stort grattis till körkortet! !! =) starkt jobbat, vilken frihet du har nu! Låter ju underbart med Crazy, hoppas allt klaffar med det nu :)

Svar: Tack så mycket!! Känns mest skönt att ha det överstökat :)
Crazy lady

2014-08-08 / 00:54:30

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback