Va händer?

Jag packar grejer, men hästen ska inte flyttas fören nästa helg. Vad är det som händer egentligen? Ni får reda på det imorgon när allt är färdigställt! 

Förövrigt så hoppas jag att jag hinner komma igång med bloggandet så fort hästen är på plats på vreta, då kan det bli mer dagsfärska bilder osv. Men jag vet inte riktigt, det kanske blir så att uppdateringen fortsätter dala lite tyvärr. Jag måste hinna fokusera på skolan och hästarna, samtidigt som man umgås väldigt mycket med dem som bor här på skolan.

Skulle även säga att jag skrittade Crazy igår i 20 minuter. Nu har hon ju stått i nästan 1 vecka, så det är bara att köra på lite halvfart igen. Luna vilar tillsvidare.

Mosquito blev lite glad när jag kom hem igår! :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback