velig

Sitter just nu på körskolsn med ett stort leende på läpparna. Idag körde jag med en annan körskolelärare som skulle göra en utbildningskontroll på mig, dvs "lilla uppkörningen". Jag fick ett stort MVG, tydligen ovanligt att köra fläckfritt under utbildnings kontrollen så det bådar gott inför uopkörningen. Jag väntar förövrigt på att tiden ska gå, är lite velig om jag ska gå 3,7 km eller ta spårvagnen upp till Trafikverket sen, i så fall måste jag äta lunch snart. Om jag ska gå alltså.
 
När jag kommer hem ska Luna och kanske Crazy ridas, blir nog mer uppdatering då! 
 
 


Ida

Vad roligt, väldigt fin bild också! :D

Svar: Tack så mycket! Kul att du tycker det! Kram och tack för kommentaren :)
Crazy lady

2014-08-05 / 15:58:28
BLOGG: http://gartunarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback