Cool pryl

Wow, tycker jag! Jag kikade in på gamla traditionella ponnysanning.com och såg denna videon. Detta skulle ju vara supersmart för den som kanske rider ensam eller inte har tillgång till någon som kan hjälpa till att lyfta tunga bommar, även om det inte är jätte mycket lyft. Jag tänker på dem som har knä, höft och ryggproblem. Jag är en person som ofta är skeptisk mot förändring och gillar det traditionella, men jag gillar faktiskt när det kommer fram bra och smarta uppfinningar och lösningar inom sporter.
 
Vad tycker ni?


Hannah Matsdotter Norin

Vi hästmänniskor över lag är nog för traditionella och emot förändringar, vilket egentligen är ganska synd. Det är en tung hobby vi håller på med, som sliter mycket på kroppen, så vi bör välkomna de hjälpmedel som finns. Tycker att uppfinningar som dessa helt enkelt är toppen! :)

Svar: Ja jag håller med dig! Vissa saker kan vara lite onödigt men så fort något gynnar hälsan så tycker jag det är bra. Och speciellt om det är saker som kan hjälpa de som har något funktionshinder. Jag tycker att alla ska ha tillgång till ridsporten på bästa sätt :)
Crazy lady

2014-02-16 / 19:52:30
BLOGG: http://www.dimma.nu

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback