Något ni kanske inte visste

Tänkte flika in med ett lite "icke-hästrelaterat inlägg" här. Jag har faktiskt en lite halvt dold talang som kanske många inte vet om mig och det är att jag är bra på att rita. Jag tycker inte om att säga att jag är bra på saker, men det känner väl de flesta igen sig själv i men jag måste säga att jag är riktigt grym på det här. Sen är det så att jag inte kan rita när som helst utan bara när jag verkligen är inspirerad och har lust annars blir det bara pannkaka av allt. Och dessutom så kan jag inte fortsätta med en teckning några dagar/veckor senare utan när jag väl satt mig ner så kan inget hindra mig från att bli klar.
 
Här får ni ett smakprov:
 
Denna gjorde jag i början av 2013 och det är ett av mina 2 senaste verk, så ni förstår hur lång tid emellan det kan ta de gångerna jag har lust och tid att rita.


Celine

Grymt duktig du är!

Svar: Tack så mycket :D
Crazy lady

2014-02-24 / 22:37:52
BLOGG: http://celinectar.weebly.com
Anita

Men jäklar... Grym du är :D

Svar: Tackar :D
Crazy lady

2014-02-25 / 07:08:26
BLOGG: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback