Dag 4 på ridlägret

Lektion 7:
Terräng med Crazy - Jag är inte 100% säker på om det va terräng på förmiddagen eller eftermiddagen men jag antar att vi va på terrängen på förmiddagen eftersom det är lite svalare där.

Det här passet hoppade vi egentligen bara de hinderna vi brukar hoppa och satte ihop till en bana som vi skulle hoppa på avslutningen. Har inte så mycket säga eftersom Crazy alltid sköter sig på hinder hon känner igen och har även börjat bry sig mindre om hur hinderna ser ut på senare tid. Jag hoppade kulvert, till borsthindret, till kulvert, häck, grind, kulvert, dike, vatten och sist tax.

Lektion 8:
Hoppning med Luna - Detta pass red vi lite mer korta vägar och svängar. Det gick ganska bra faktiskt. Jag satte alla avstånd denna gång, det är jag så stolt över. Tänkte inte på det fören en av de andra som red kommenterade det. Men det gick framåt i utvecklingen med avståndsbedömning under lägret, det kan man lugnt säga.






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback