Körlektioner

Jag kunde inte hålla mig från att rida idag när jag kom hem i alla fall, Crazy och jag tog en skritt/trav tur runt 2 stooora åkrar. Underbart. På torsdag ska vi förmodligen iväg till Wanja och träna lite terräng igen. Bäst att passa på för i höst kommer jag inte ha tid att träna eller knappt rida min pingla, får tårar i ögonen av tanken. Önskar så mycket att jag hade råd att ta med båda 2 till Vreta.

Den bästa vännen man kan ha & att rida ut ensam med henne är kvalitetens kvalitets tid.


Malin

Härligt!

Svar: Ja! Fast längtar tills körlektionerna är över så man har lite mer tid till hästarna igen :) kram och tack för kommentaren! Ha en trevlig kväll :)
Crazy lady

2014-07-25 / 16:23:55
BLOGG: http://hastigare.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback