Terrängbanan

Jag blir så sur på mig själv. Hittar på ursäkter osv osv bara för att jag är så feg. Ärligt talat, jag vill inte gå till terrängbanan med Luna. Det är jag säker på, någon annan gång kanske. Men inte nu. Crazy däremot, henne har jag ju hoppat så mycket med så jag vet ju vad hon tittar på och inte men ändå ska jag hålla på och fega ur. JAG VILL hoppa läskigare och mer avancerat, men jag är för feg. Känns som att jag mest babblar, blir ett väldigt flummigt inlägg. Jag är lite nojig för hennes ben men nu går det faktiskt bra så det vore inga problem att hoppa en normal terräng lektion precis som de andra gör, men ändå ska jag hålla på o skylla på det, aja. Jag vet inte. Idag på terrängen så drog Crazy i allafall av sig en sko, men den var Wanja snäll och slog på direkt när vi kom hem så där avbröts träningen på grund av det. Men jag hade säkert kommit på någon annan ursäkt för att slippa hoppa svårare terrängbanor ändå. Blir så arg på mig själv, jag vet att jag kommer ångra mig senare.

Grejen är att jag inte kan prestera under press, men samtidigt måste jag utmana mig själv för att utvecklas och kunna känna mig stolt efteråt. Jag har gått för fort fram så många gånger då jag bara känner att det är bristningsgräns och så faller allt ihop. Som med Luna när allt gick skit bra och vi hoppade nästan en meter osv, det hade jag aldrig gjort med storhäst då. Men så bara går alt skit och jag får dåligt självförtroende.

Crazy ska få vila imorgon och Luna ska få gå ett markarbetespqss på morgonen och en hopplektion på kvällen.







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback