Bilder från idag

Jag testade att spänna in både Crazy och Luna på sidorna med snodden istället för mellan frambenen. Men det blev rätt kaos. Luna gick inte alls bra så, så på henne bytte jag rätt snabbt så hon fick ha som vanligt. Som man kanske ser på bilderna så lutade hon så väldigt mycket innåt när hon hade så. Crazy gick helt okej tillslut så hon fick behålla snodden på sidorna, men det är inget jag kommer göra om.
 
Det ser ut som att Crazy har blivit tjockare igen, förstår inte hur snabbt det kan gå. Har ju inte ridit henne på typ en vecka pga sadeln, men SÅ himla fort borde hon väl inte gå upp i vikt!? Hon är ju ändå den som springer omkring i hagen mest.. Anyway så, när vi ska på återbesök med nya sadeln till Luna så ska vi ta med Crazy också, så hon kan få en ny (eller begagnad) utprovad. Tyvärr måste vi försöka hitta en transport som vi kan låna först eftersom vår är specialbyggd för att en häst ska få stå bredare men med mellanvägg. Crazy ville ha det så, divan ;) Jag ska visa vår transport någon dag hade jag tänkt, antingen bilder eller video. Den är verkligen inte snygg och flashig - tvärtom. Men vi köpte den eftersom vi behövde något billigt och snabbt när vi hade bestämt oss för att köpa Crazy och dessutom ville vi ändå bygga om den rätt snart efter att vi hade köpt den, så det hade inte varit någon idé att köpa en dyrare, haha!
 Ps. Skrittade ut på Ria en kortis barbacka idag med. D.s
 
Här kommer lite bilder från idag:
 
 
 
 
 
Jag kommer sakna min pärla när jag flyttar till Vreta :(


Mikxki

Vilka fina bilder :)

Svar: Tack så jättemycket! Kul att du tittade in och kommenterade! Kram på dig :)
Crazy lady

2014-06-16 / 09:51:53
BLOGG: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback