Dagens hästköp




Ska ut och rida i regnet nu så det blir att testa de nya benskydden med! Kommer en mini-utvärdering sen.


L

Spännande! Tycker du man behöver/ska ha speciella terrängskydd i terrängen? Jag brukar bara ha senskydd fram och bak sådana enkla strykkappor med plastinsida.

Svar: Nej jag tycker det funkar med vanliga benskydd! Anledningen till att jag köpte dessa är för att de som Luna har på bakbenen är egentligen Crazys och dom är försmå. Så jag tänkte att hon skulle få egna bakskydd men det var väldigt urplockat på hööks igår så det fanns inga vanliga senskydd kvar :( därför köpte jag dom här! Jag kan däremot inte ha strykkappor då Luna slår emot alldeles för mycket, så som skulle nog bara snurra runt..
Crazy lady

2014-06-28 / 20:49:58
L

Ok! Tack för svar :)

2014-06-29 / 14:53:29

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback