Planera

Idag är det helt okej väder igen, lite blåsigt men annars soligt och fint. Senare i eftermiddag/kväll ska jag rida på Crazy. Ska känna igenom henne i kroppen först, kontrollera benen extra noggrant och sen tar vi ett lagom jobbigt pass. Jogg med lite mer krav kan man säga. Jag tror jag rider i sommarhagen, med jag är inte helt säker för det börjar bli väldigt högt gräs där nu. I år ska ju den hagen vila, så ingen kommer beta ner det heller. Men då har jag åtminstone åkrar att rida på och det är jag så himla tacksam över! Man kan inte få bättre framåtbjudning i ridningen än på en stor åker.
 
Jag ska även försöka göra en liten utvärdering utav lippos smörjprodukter idag också som jag har lovat er att göra. Jag hade tänkt att smörja Rias sadel idag, för det var väldigt länge sedan då vi knappt rider henne längre. Men det blir perfekt att ta före- och efterbilder eftersom den sadeln är så pass gammal och sliten, så kommer man verkligen se skillnaden! Lippo's grejer är helt amazing och det har jag fått bevisat för mig när jag smörjt mina andra grejer i stallet.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback