Pust

Nu är westernsadeln pustad och klar inför utprovning imorgon. Ska åka iväg till Söderköping till en som ev är intresserad av att köpa hela kalaset med westernsaker. Jag har helt enkelt inte råd att ha kvar det och dessutom passar den inte Luna fick vi reda på när vi var och provade ut nya sadeln, så jag tror inte den sitter speciellt bra på Crazy heller. Inte för att dom är lika i kroppen men ja, jag är tror ju att jag ser när en sadel sitter bra och det har jag fått bevisat för mig att jag inte är bra på, så mig är ingen att lita på när det gäller Sadelutprovning, haha!

Hoppas verkligen att dom som är intresserade vill ha den och att den passar deras häst, för jag behöver pengarna nu. Är väldigt pank. 5500kr minus tillomed, hehe.. Nejmen. Jag lånade ju pengarna av mammas sambo för att kunna köpa Mosquito, så jag måste betala av honom.






L

Håller tummarna för att du får den såld! :)

2014-06-14 / 08:08:24

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback