Schema

Nu har jag gjort upp en schema för Luna som jag ska hålla hårt vid nu fram till ridlägret. Ang. Crazy så tar jag det lite som det kommer. Det är samma sak på lägret, man vet aldrig hur hennes ben reagerar. I värsta fall kanske det bara blir ett pass med henne men då har hon i alla fall fått chansen. Här kommer en plan för hur det kommer se ut de närmsta dagarna:

Imorgon - Tisdag: Lagom hårt pass för att stämma av i vilken kondition hon är nu efter en dryg veckas vila. Hon ska inte bli ansträngd utan bara kollas av. Detta gör jag i ett traktorspår på en åker bakom deras hage.

Onsdag: Ett hårt pass som jag lägger upp efter hennes kondis. Intervaller och fokus på konditionen med mycket framåtbjudning. På samma åker som tisdagen.

Torsdag: Ett lite lättare pass med bara skritt och trav för att få bort ev träningsverk efter onsdagen.

Fredag: Hårdare pass igen med mycket fokus på hennes jobbiga högergalopp, träna samling i galoppen.





fashion

Hej hej! Kom gärna in till min blogg och där hittar du kläder ocg bilder. Tryck bara på plaggen som du är intreserad av och sen kommer du komma fram till den. Kom in mer till min blogg och du kommer alltid hitta något som du gillar. <33

2014-06-24 / 11:50:47
BLOGG: http://nattstad.se/fashioninspiration

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback