Ursäktar mig lite

Skrev häromdagen att det skulle komma upp en liten utvärdering av terräng skydden jag köpte till Luna för några dagar sedan. Men jag glömde att ta med dem till stallet den dagen så jag red med ett par andra skydd, tyvärr! Jag ska dock testa dom imorgon när vi ska transportera (har alltid vanliga benskydd i transporten då mina hästar hatar transportskydd)så vi får se hur dem passar då. 
 
Med detta inlägg tänkte jag också säga att jag äntligen har köpt en ny sadelgjord till Luna också, vi åkte nämligen in till hööks igen dagen efter att vi köpt skydden. Då var det meningen att jag skulle köpt ett träns där som jag hittade. Men det blev en magplatta istället. En efterlängtad sådan. Crazy har ju en men den passar inte Luna förstås och gjorden Luna har nu är egentligen Rias så den är något för lång! Anledningen till varför att jag inte köpte tränset var för att jag ångrade mig om kvalitén på tränsets läder. Tycker inte om sånt där hårt och stelt läder, även om det är nytt så tycker jag att det ska vara mjukt och smidigt! Synd, för det är riktigt snyggt! Jag är ju helt galen i mässing och guld detaljer.
 
Eller vad tycker ni? Här är bild på gjorden jag köpte och tränset jag skulle ha köpt. 




L

Tränset var supersnyggt ju!!! Gillar gjorden med men spännet för bröstan ser lite knepigt ut. Är det lätt att haka fast i spännet/kroken?

Svar: Faktiskt så har jag ingen aning, har inte testat den än men jag ska göra det imorgon! återkommer :D
Crazy lady

2014-06-30 / 23:25:47

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback