Vad ska man skriva?

Jag har så mycket motivation till att skriva här på bloggen men jag vet inte om VAD! Kom gärna med förslag, skriv om ni vill höra någon åsikt eller om jag ska klippa ihop något collage med outfits. Om jag ska gå ut och fota hästarna i hagen, visa upp dom "at the moment" eller om jag ska filma all min utrustning och visa er? Ös in med inspiration till att göra min blogg till en läsvärd blogg! Anledningen till varför jag inte har gjort så mycket collage och sånt är för att jag är sämst på att klippa ihop bilder, har inget bra program än och dessutom så dödar blogg.se kvalitén på mina systemis-bilder vilket är väldigt tråkigt. Jag är i allafall otroligt motiverad till att göra bloggen större, jag kommer inte skriva ut någon statistik här men kan säga att antalet besökare har 4-dubblats sedan jag började "marknadsföra" min blogg.
 
Innan har min blogg varit mer privat, men jag vill göra den större för jag blir så himla glad utav att folk faktiskt vill läsa det jag skriver om! Jag kanske inte har en speciell blogg med en massa starka åsikter, supervackra bilder på hästar som ser ut som modeller, men jag skriver om min vardag och jag kan skriva fler åsiktsinlägg om ni meddelar mig vad ni vill läsa om! Allt för läsarna!
 
Mosquito igår påväg till paddocken.


L

Jag gillar att läsa om utrustning du använder, skulle gärna vilja se film på grejerna :). Vore även kul att få mycket uppdatering om det där lägret du ska på. Även läsa om träningar och vardagen är kul och inspirerande! Kan du inte visa din hästtransport också?

2014-06-04 / 13:32:14

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback