Blir så förbannad

Blir så förbannad på vissa "hästmänniskor" alltså. Speciellt dom som inte vet någonting men tror att dom kan allt! Herre-min-gud!
 
Har ni också känt så någongång?
Luna var väldigt söt idag när vi tog in hästarna, hon gjorde mig lycklig. Jag hoppas att hon går bra idag på hoppträningen.


Hanna

Om jag har! ;)

Svar: Det är väldigt irriterande ibland... :)
Crazy lady

2014-03-19 / 19:44:47
BLOGG: http://hannnafoto.blogg.se
Lina

Har velat kommentera flera av dina tidigare inlägg men det har inte fungerat, varken från datorn eller telefon. Undrar om det fungerar nu bara för att det redan finns en kommentar. ..? Aja, får du bara kommentarer från mig när någon annan redan kommenterat så vet du varför ;). Och ja, jag känner precis igen det där med att vissa tror att de kan allt! Fick höra en gång att jag absolut inte fick använda remontnosgrimma på min häst, det förstörde henne ridmässigt... suck! Hon trivdes inte med något annat...

Svar: Det blev något fel på min stilmall när jag bytte bakgrunden, men nu är det fixat :) Det är så surt..
Crazy lady

2014-03-19 / 21:44:48
Lovisa Ivarsson

Motivera gärna varför!

Svar: Våra grannar som lånar hage av oss har haft vårt sommarbete till året runt hage och nu vill vi att dem mockar upp och låter den hagen vila. Men dom rycker på axlarna och gör inget åt det ungefär. Tyvärr är det så att vi inte bara kan slänga ur dem ur hagarna eftersom vi lånar deras stall. Min familj sköter stallet väldigt bra, för vi tycker det är viktigt, men dom förstår inte innebörden av att ha hagar och istället så klagar dem på hur vi sköter oss medan de inte gör något själva.

Grannarna har precis flyttat till landet från att ha bott i stan hela sina liv och dom har till och med sagt att dom inte har en aning om hur det är att bo på hästgård, men ändå är det oss dom klagar på. Det är väldigt invecklat. Kan skriva ett inlägg om detta i veckan! Kan även lägga till att mannen i deras hus aldrig har hållit på med hästar innan men det är han som mest är i stallet och kvinnan vet jag inte, hon påstår att hon alltid har ridit men med tanke på hur ovetande hon verkar när vi förklarar saker för henne så verkar det inte så.
Crazy lady

2014-03-19 / 22:02:56
BLOGG: http://artoflovisa.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback