Dagens upplägg

Idag går jag i skolan till kl 15.00 efter det ska jag gå direkt till stallet och fixa i ordning hö, mockning och kanske pyssla med Crazy lite om jag hinner. Vid 17.30 är det dags att skjutsa några vänner till tåget/bussen i Linköping. (Vad gör man inte för lite extra bensinpengar?;) Nejmen, sen när jag kommer tillbaka så ska jag rida en sväng på Crazy. Det blir bara en skrittpromenad runt travslingan idag för att hon ska få röra på sig lite, hon ska egentligen stå idag men tycker så synd om henne att hon ska få stå i boxen så många timmar om dagen. Får se om jag hoppar upp eller om jag går med henne.

Såhär hade jag tänkt att schemat skulle se ut några dagar framöver:
Fredag: Skrittpromenad
Lördag: Lite travjobb på banan
Söndag: Travkondition 25 min på travslingan
Måndag: Vila/skrittpromenad

Ända bilden från ihopsläppet, haha! Har en liten film också men jag vet inte om jag delar med mig av den, hon ser så tjock ut fortfarande.. Får ju skämmas ;)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback